Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Retur og reklamasjon

Returadresse

Evenstad Musikk-Distribusjon AS
Industriveien 4
4879 Grimstad

Angrerett

Trykk HER for å komme til skjemaet for å sende inn en angrerettsøknad.

 

Reklamasjon og service

Dersom du er uheldig og du har fått en vare med feil på skal vi selvfølgelig gjøre vårt beste for å rette opp i det så fort som mulig. Søk om en retur i serviceskjemaet på denne siden. I fritekst-feltet kan du kort og konsist beskrive hva som er galt og hva slags feilsøking du har gjort selv. Hvis vi trenger mer informasjon tar vi kontakt.

 

I mange tilfeller kan vi feilsøke over telefon eller epost. Dersom vi ikke klarer hjelpe deg via epost eller telefon, vil vi ta den i retur. Avhengig av produsentens retningslinjer vil varen sendes enten til vårt verksted eller rett til produsenten eller importørens verksted for videre behandling.

 

Ved feil eller mangler på en vare, må du kontakte oss for å finne en løsning. Velger du å levere varen til et annet verksted for reparasjon uten å forhøre deg med oss først, vil du selv måtte stå for reparasjonskostnader. I noen tilfeller vil du også miste garanti og angrerett. 

Retur av julegaver

I forbindelse med jul utvider vi fristen for angrerett, så du kan være sikker på at varen fortsatt kan returneres om julegaven ikke faller i smak. Angrefrist for julegaver er utvidet med 14 dager. Varer som er mottatt mellom 10. desember og julaften kan returneres frem til 7. januar.