Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Retur og reklamasjon

Returadresse

Evenstad Musikk-Distribusjon AS
Industriveien 4
4879 Grimstad

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er helt greit å ombestemme seg! Kanskje var ikke gitaren du bestilte drømmegitaren eller kanskje låt ikke pedalen like kult med ditt oppsett som du trodde. Dersom du ønsker å returnere en vare kan du logge deg inn i kundesenteret og gå til fanen som heter "Retur". Finn frem kjøpet du ønsker å sende tilbake og velg "Returner". Oppgi ønsket årsak for retur og send inn søknaden. I løpet av 2 virkedager vil du få en tilbakemelding på om vi godkjenner returen eller ei. Får du tommel opp er det bare å sende returen til oss. Skriv ut returskjemaet du får av oss og legg ved i pakken, eller noter tydelig ned returnummeret på sendingen. Returpakker som sendes med postoppkrav vil ikke bli hentet ut.

Angrerett

  • Du har 14 dagers åpent kjøp. Du trenger ikke oppgi noen grunn for retur.
  • Returfrakten må du dekke selv. Du kan enten bruke f.eks. Norgespakke fra Posten eller benytte vår returkode hos Postnord. Følg DENNE LENKEN og oppgi vår returkode 1-BR4879. Fyll ut returnummeret ditt i "Mottakers referanse".
  • Etter at returen er godkjent av oss skal du innen rimelig tid (14 dager) levere pakken til Posten/Postnord. Ta gjerne vare på sporingsnummeret.
  • Av hygieniske årsaker kan du ikke returnere ørepropper/in-ears dersom emballasjen er brutt. 


Normalt blir angrerett behandlet i løpet av noen dager etter den ankommer oss, men i tider med mye pågang kan det ta opp til 14 dager. Så fort returen er behandlet blir beløpet kreditert. Har du betalt med kort eller Vipps kommer beløpet tilbake på kontoen din. Har du betalt med faktura eller delbetaling gjennom Santander vil beløpet bli godskrevet din Santander-konto.

Reklamasjon og service

Dersom du er uheldig og du har fått en vare med feil på skal vi selvfølgelig gjøre vårt beste for å rette opp i det så fort som mulig. Søk om en retur i vårt kundesenter og oppgi grunn for retur der. I fritekst-feltet kan du kort og konsist beskrive hva som er galt og hva slags feilsøking du har gjort selv. Hvis vi trenger mer informasjon tar vi kontakt.

 

I mange tilfeller kan vi feilsøke over telefon eller epost. Dersom vi ikke klarer hjelpe deg via epost eller telefon, vil vi ta den i retur. Avhengig av produsentens retningslinjer vil varen sendes enten til vårt verksted eller rett til produsenten eller importørens verksted for videre behandling.