Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ

Varenr: 1131954
Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ Drawmer 1974 Stereo Parametric EQ
10 563,-
-+
Midlertidig utsolgt!
Send epost til post@evenstadmusikk.no for leveringstid
Delbetaling velges i kassen
Månedsbeløp Antall måneder Eff. rente Totalt Kostnad Delbetaling forutsetter inngåelse av kredittavtale med Santander med kredittkort etter en kredittvurdering.

Produktteksten på denne varen er maskinoversatt. Trykk her for å se originalspråk (engelsk).

 

Vintage-stilen fullt stereo 1974 Four Band Parametric Equalizer gir eksepsjonell analog musikalitet og lydklarhet, og tar det inspirasjon fra 1970' S-Era Gear. Den har evnen til å utføre subtil forming for mestringsformål som krever en delikat berøring og enkel tilbakekalling, men er like i stand til tonal skulptur, og tilfører den analoge varmen og karakteren som er nær umulig å etterligne i det digitale domenet.


Bli oppslukende med stereooperasjonen, med ett sett med kontroller for begge kanaler. Den allsidige designen har dobbeltkanals presisjon trappet potensiometre, og gir eksepsjonell nøyaktighet for rask og enkel tilbakekalling. Den fullt variable båndbredden lar deg kontrollere de parametriske midtbåndene, og gjøre justeringer som kirurgisk presise eller så bred og naturlig klingende som du noen gang kunne kreve. Fullt justerbare lave og høye kuttfiltre er også inkludert, ideelle for å stille ut uønskede signaler på frekvensekstremene. Den har også en byttelig skråning som lar deg endre fokuset ved høye og lave frekvenser pluss en lav toppinnstilling som forsterker bunnenden. 1974 er perfekt for tonalforming, og holder seg tro mot lyden på 70 -tallet og ideelt for enhver musiker.


Ekte stereooperasjon med innrykk og nøyaktige potensiometre.

Den ekte stereo -koblede driften av 1974 gjør Justering raskt og ekstremt enkel ved å bruke bare ett sett med kontroller for å endre begge kanalene. Borte er den bortkastede tiden brukt på å fikle rundt på hver kontroll som prøver å matche innstillingene til venstre og høyre kanaler med hverandre. 1974 bruker presisjonspotensiometre, hver og en blir matchet for venstre/høyre nøyaktighet til innen fine toleranser av våre trente teknikere, slik at begge kanalene fungerer identisk, og også har innrykket drift, og gir eksepsjonell nøyaktighet for rask og enkel tilbakekalling.


Fullt parametrisk med helt variabel båndbredde.

1974 er en sann' parametrisk' Utjevner, med de fire båndene som har fullt variabel frekvenskontroll og tilbyr kutt og løft på +/- 12dB' s. I motsetning til EQ & APO -er uten tilpasning av båndbredde, eller en enkel bryter, har de to midtbåndene helt variabelt filterbåndbreddekontroller som gjør at brukeren kan fokusere på veldig smale seksjoner av lydspekteret eller bruke et bredt naturlig lydfilter, eller Selvfølgelig alt mellom de to. Dette gjør 1974 utrolig allsidige og i stand til å endre alt fra subtilt finjusteringsmiks til toneskulptur problematiske opptak.


Variable lave og høye kuttfiltre.

1974 inkluderer også fullt variabel og høye kuttfiltre , ideell for å stille ut uønskede signaler. Det lave snittet (ellers kjent som høypassfilter) med et område på 10Hz-225Hz og det høye snittet (ellers kjent som lavpassfilter) 4KHz-32kHz. Det fine med å være helt variabel er at det, i motsetning til faste frekvensfilter, er lett å feie begge kontrollene for å finne den perfekte innstillingen og fjerne lydene med nøyaktighet. Dette er spesielt nyttig når du brakterer individuelle spor der det vil være nødvendig å kutte bassen for å fjerne rumble og topp for å fjerne sus, da disse uønskede signalene bare vil legge opp når sporene er lagdelte. Skjær for eksempel alt instrument under 100Hz bortsett fra de i det spekteret, for eksempel sparket, bass eller synths osv. For å gi ekstra takhøyde til jobb og også stramme opp bassen, slik at det høres mindre gjørmete ut. Og på samme måte for de høye frekvensene.


Byttbar skråningsinnstilling.

Svært få analoge parametriske utjevningsmidler har en justerbar skråning på de lave og høye kuttede filtrene, og er nok en funksjon i 1974 som lar deg Ta kontroll over lyden din. Filterhellingene i 1974 er valgt for sin musikalitet - slik at du kan justere fokuset på lyden nederst og øverste ender av innspillingen, men ikke så tøft at du er et veldig merkbart murveggsfilter. I bunnen er skråninger på 6, 9 og 12dB per oktav pluss en toppinnstilling tilgjengelige, og ved høye end 6 og 12dB & apos per oktav.


Toppinnstillingen er ganske unik Funksjon ved at den tilfører en smal bjelleform til 12dB per oktav lavt kuttfilter ved knefrekvensen rett før den ruller av. Spesielt nyttig på kick -trommer, forsterker det og gir ekstra vekt på treffet mens du fremdeles filtrerer ut noe subsonisk søppel og uten å gjøre det nedre midten. Det er; jeg gir sparket ditt en ekstra følelse av makt og presisjon.


 

  • Vintage-stil fire bandparametrisk utjevning som tar dens inspirasjon fra 1970' S-era analog gir.
  • leverer klassisk lydklarhet og kontroll til en overkommelig pris.
  • Ekte stereooperasjon med ett sett med kontroller for begge kanaler. Li> Innrykkede og nøyaktige potensiometre, som gir presisjon for rask og enkel tilbakekalling.
  • Variable lave og høye kuttfiltre lar deg perfekt stille inn eventuelle uønskede signaler.
  • Helt variabel båndbredde gir absolutte absolutte Kontroll for de parametriske midtbåndene.
  • Byttbar skråning pluss lave toppinnstillinger lar deg justere fokuset og forstørre den nederste enden.
  • ekte maskinvareomgang for nøyaktige A/B -sammenligninger. < /li>
  • Intern lav humdoroidal lineær strømforsyning med spenningsvelgerbryter.
  • Klassisk tegning Byggekvalitet med robust stålchassis og aluminiums frontpanel.
  • Desig Ned og produsert av Drawmer i Storbritannia.