Kanskje det er noen ting du lurer på i forhold til vår nettside, din leveranse eller lignende. Her har vi samlet en del spørsmål som ofte går igjen. Dersom du ikke skulle finne svaret på det du lurer på er det bare å kontakte oss.

 

 

+ Når kommer pakken min?

+ Hva betyr de forskjellige lagerstatusene?

+ Jeg har valgt feil leveringsadresse, hvordan går jeg frem?

+ Hvordan returnerer jeg en vare jeg ikke er fornøyd med?

+ Hva betyr de forskjellige fraktmetodene?

+ Setter dere opp tilbud og pakkeløsninger?

+ Tips til bruk av nettbutikken

+ Hva betyr Kunderetur/Demovare/B-vare?

+ Har dere «butikk» i Grimstad/annen by?

+ Tar vi innbytte eller kjøper vi brukte instrumenter?

+ Hvorfor får jeg ikke tilgang til min bruker?

+ Jeg trenger en kopi av min faktura

+ Har dere serviceverksted?

+ Kan jeg stole på Evenstadmusikk.no?

 

Bestillingsfrister jula 2018

 

Tabellen under viser Postens sendingsfrister for å få pakken til deg før jul, når varen sendes fra vårt lager i Grimstad.

Vi anbefaler uansett alle å være tidligst mulig ute, da vi ikke kan garantere disse datoene på vegne av Posten.

 

Pakke på postkontor/servicepakker:

Til postnummer Sendingsfrist:
0000-3999 19.12.2018
4000-7999 18.12.2018
8000-8999 17.12.2018
9000-9999 14.12.2018

 

Bedriftspakke/Pakke på døren:

Til postnummer Sendingsfrist:
0000-3999 19.12.2018
4000-5999 19.12.2018
6000-7999 18.12.2018
8000-9999 14.12.2018

 

 

Hente på lager i Grimstad:

Vi har åpent som normalt frem mot jul. Siste åpningsdag før julaften er lørdag 22. desember.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.