Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Hvordan betaler jeg for ordren min?

Vi har flere betalingsvalg tilgjengelig i nettbutikken. Felles for alle valgene er at din sikkerhet er i førersetet. Du kan være trygg på at din info blir behandlet på en sikker måte.

Visa eller MasterCard

Det kanskje vanligste valget for betaling er Visa eller MasterCard. Velger du et av disse valgene i kasseløsnigen vil du når du trykker på "Send bestilling" bli videresendt til Nets og bedt om å fylle ut din kortinformasjon. Du må også bekrefte kjøpet ditt med BankID. Nets er en av Nordens største tilbydere av sikre, elektroniske betalingsløsninger.

 

Når du bruker Visa, MasterCard eller Vipps til å betale med blir det kun foretatt en reservasjon på din konto. Vi trekker ikke noe beløp før vi sender ordren din. Dersom du har bestilt varer med leveringstid kan du oppleve at reservasjonen utløper før beløpet trekkes. Dette er helt normalt, og du trenger ikke foreta deg noe. Normalt blir reservasjoner liggende i 5-10 dager før de løper ut.

Vipps

Er du på farten er Vipps det kjappeste og enkleste valget. Velger du Vipps blir du videresendt til en sikker betalingsløsning. Du må fylle ut telefonnummeret ditt, og får deretter en forespørsel i Vipps-appen om du vil godkjenne betaling til oss. Har du ikke brukt Vipps før kan du laste ned appen i Appstore eller Google Play og sette opp din Vipps-konto derfra. Som med Visa eller MasterCard vil du oppleve at reservasjonen går ut etter 5-10 dager dersom det er leveringstid på din ordre.

Svea Bedriftsfaktura

Få tilsendt en faktura med 14 dagers forfall. Det blir foretatt en automatisk kredittsjekk av deres organisasjonsnummer. Fakturaen blir sendt til den som bestiller (kontaktperson) og har 14 dagers forfall.

Kommunal/offentlig kunde?

Er du kommunal eller offentlig kunde, ta kontakt med oss, så setter vi opp en konto for deg med riktige betalingbetingelser. Når dette er gjort kan du bruke nettbutikken som normalt.